HIRDETMÉNY


Téli igazgatási szünet elrendeléséről

Kunhegyes Város Önkormányzati Képviselőtestülete a 315/2025.(X.15.) Kt. határozatával a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében biztosított felhatalmazás alapján – a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012.(III.7.) Korm. rendelet igazgatási szünetre vonatkozó szabályainak figyelembevételével úgy döntött, hogy

a Kunhegyesi Polgármesteri Hivatalban

2025. december 22. napjától 2026. január 1. napjáig terjedő időszakra igazgatási szünetet rendel el.

A Képviselőtestület a jegyző útján biztosítja a szükséges munkaszervezési intézkedések megtételét, hogy az igazgatási szünet ne okozzon a Kunhegyesi Polgármesteri Hivatal közfeladatainak ellátásában aránytalanul nagy sérelmet, továbbá azt, hogy a Kunhegyesi Polgármesteri Hivatal halaszthatatlan közfeladatainak folyamatos és zavartalan ellátása megoldott legyen.

Az igazgatási szünet alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel! Az igazgatási szünet időtartama alatt az azonnali ügyintézés nem lehetséges, azonban valamennyi tárgykörben kérelmet továbbra is folyamatosan benyújthatják ügyfeleink elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül, illetőleg a megszokott elektronikus e-mail postafiók elérhetőségeinken.

A Polgármesteri Hivatal a zavartalan ügymenet és feladatellátás biztosítása tárgyában:

  • a halaszthatatlan anyakönyvi ügyekre nézve – ideértve a helyi halálesetek bejelentésére és anyakönyvezésére vonatkozó jogszabályi kötelezettséget – az ügyintézés lehetőségét telefonos ügyeleti/készenléti rendszerben biztosítja a hozzátartozók és a temetkezési szolgáltatók számára2025.december 22-23-án (hétfő, kedd) és 2025. december 29-30-31-én (hétfő, kedd, szerda) munkanapokon.

Előzetes időpont egyeztetés szükséges: Ácsné Nagy Brigitta anyakönyvvezető

Tel.: +36 30/074-9806

  • a halaszthatatlan földforgalmi ügyek tekintetében a föld adásvételi szerződésekre és a föld haszonbérleti szerződésekre vonatkozó – benyújtható – elfogadó jognyilatkozatok átvételének lehetőségét az igazgatási szünet alatt telefonos ügyeleti/készenléti rendszerben biztosítjuk a benyújtók számára a törvényes határidők figyelembevételével 2025. december 22-31. között munkanapokon.

Előzetes időpont egyeztetés szükséges: Felső Tibor hatósági ügyintéző, Barta Ferenc aljegyző

Tel.: +36 30/186-2377, +36 20/424-5260

2026. január 5-én a polgármesteri hivatal évindítási teendők miatt csak rendkívüli ügyekben tud ügyfélfogadást tartani.

2026. január 06-tól a polgármesteri hivatal a megszokott munkarendben működik.

Szíves megértésüket ezúton köszönjük.

Kunhegyesi Polgármesteri Hivatal